2 september 2012

Day 5: Book you wish you could live in


Tumblr_lol7ucig671qhcddso1_500_large
Åhhhhh, hela Harry Potter serien skulle jag vilja säga! Tänk dig att gå på Hogwarts, f*n vad kul rent ut sagt ;) Isf skulle jag gått på tåget igår vid King's cross station och mött alla mina andra magiska vänner ^^

Sen finns det ju såklart andra böcker som man någon gång önskat att man skulle kunnat leva i men i de böckerna vill man bara leva i själva handlingen. Det är inte ofta man läser en bok och bara (t.ex) "wow, jag vill leva  i distrikt 12" nej nej nej, då är det mer vanligt att man vill leva i mer som en värld ---> Harry Potters värld

3 kommentarer:

  1. Sv: Jag är nog inte riktigt rätt person att förklara hur man gör (har inte skickat efter från så många), men men... Kan ju försöka ;)

    Till de flesta förlagen tror jag man måste mejla, men det finns vissa där det räcker att klicka på "Press" och sedan bara fylla i vilken/vilka bok/böcker man vill ha och så. Har man tur så får man böckerna, annars är det väl bara att försöka igen några dagar/veckor/månader senare ;)

    SvaraRadera
  2. Jag håller helt med - Hoqwarts - jättegärna! District 12- eh kanske inte. :)

    SvaraRadera