23 januari 2012

Rue -Hungerspelen






Rue är absolut en av mina favorit karaktärer i boken. Men jag hade föreställt mig att hon skulle vara blond av någon anledning och sedan när jag såg en video med Rue som "typ blond" blev jag såld, (bilden nedan)
Klickar du HÄR får du se videon med den Rue. Den videon gjordes bara för att personerna som spelar Rue och Katniss ville provspela om rollerna inför filmen. Dem fick inte rollerna men videon är helt klart värd att se. Fast nu i efterhand tycker jag att den som blev Rue (bilderna ovan) var ett bättre val, samma med Katniss :)

4 kommentarer:

  1. Det var inte provspelning? Det är en parodi bara. :3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det vara några som gjorde videon för att provspela med den :)

      Radera
    2. Jahapp, trodde att MainStayProductions bara gjorde parodier. :3
      För hon som spelar Katniss finns ju med på flera av deras videos, inte bara Hungerspelen :)

      Radera
    3. Du har säkert rätt :) var bara så som jag uppfattade det när jag läste om inlägget på ett ställe men jag kanske borde vara mer källkritisk ;)

      Radera