26 april 2012

Stadsbiblioteket är stängt!

Stadsbiblioteket är stängt! :( Nej, jag driver inte och ja, du läste rätt. Stadsbiblioteket är stängt och då menar jag inte för bara för dagen!
 Eftersom jag bor långt från stan så brukar jag mest låna böcker från skolan men idag knallade jag in på stadsbiblioteket -för att fördriva tiden och låna lite böcker innan jag skulle tillbaka till skolan och gå på ett föräldramöte vi anordnat i klassen- i alla fall så var det första jag såg när jag klev in genom dörrarna röda och gula avspärrningar. Min fantasi satte igång som ett jetmotor och började att hitta på massa sjuka skräckscener om vad som kunnat tänkas hänt! Snabbt fick jag min förklaring då en annan person som anlände samtidigt som jag gick raka vägen fram och frågade. Stadsbiblioteket är stängt, men bara till 6:e maj då de ska sätta in chip i alla böcker :) puh...! :) Tur att det inte var något allvarligt, jag och min livliga fantasi ;)


2 kommentarer:

  1. Jag har utmanat dig att svara på 11 frågor! Mer info på min blogg! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir nog något jag lägger upp någon gång i helgen :D

      Radera