11 april 2012

Läsning i Mars

Ja, en riktigt "kämpar insats" har jag gjort i mars månad;) eller? haha, jag har endast läst 4 böcker ;) men det har jag faktiskt varnat om sedan tidigare så jag hoppas jag är förlåten! Sen var det ju det här med uppdateringen..... hmmm ganska kraslig men jaja, jag kommer aldrig vara en som uppdaterar varje dag, jag har helt enkelt inte tid :( men nu har jag tagit mig i kragen och håller på att skriva några inlägg som jag ska publicera med någon dags mellanrum bland annat några recensioner :)
Jag klarade utmaningen att hinna läsa ut Hungerspelen trilogin innan premiären plus att jag överlevde :D

    Mars
Antal lästa böcker: 4st (alla svenska)
Bästa boken: Hungerspelen
Den boken jag gillade minst: Älskade alla men eftersom det var så hög konkurrens med tanke på att tre av fyra tillhörde hungerspelen trilogin så måste jag säga Cirkeln 
Antal lästa sidor: 1439s, blev förvånansvärt många med tanke på att jag bara läst 4 böcker ;)
Tjockaste boken: Cirklen
Antal bokrecensioner: 0 :'( ska försöka skärpa mig! :)
Antal inlägg: 9, ska försöka ändra den nedstigande skalan till uppåtstigande :)
Övrigt: Denna månad nådde jag 1000 sidvisningar och nästan 2000 :)
Måndens favorit mening/text/citat: May the odds be ever in your favor!

 Temat i April
"Slö läsning" jag ligger nämligen före i min läsning och just nu är jag lite i en långvarig läs svacka så det lär nog inte bli så många böcker lästa :( dock brukar jag bli "back on track" av att bara kunna välja någon bok lite slött :) Ska också försöka komma igen lite med engelska böcker för har tråkigt nog inte läst så mycket på engelska på senaste tiden.

Utmaningen i April
Sorry, det blir ingen. Laddar om inför nästa månad istället :)

Ska allmänt förbättra mig lite i uppdateringarna :) ha en underbar månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar