1 maj 2012

Läsning i April!

Jaedu, den här månaden har varit riktigt slö på läsningsfronten! slö som en oslipad kniv kanske man skulle kunna säga, men jaja, jag läste i alla fall den första engelska boken i år (ja jag vet det är väldigt sent men som ordspråket säger, bättre sent än aldrig) nu är jag i alla fall ordentligt laddad inför Maj månad :D

  April
Antal lästa böcker: 2st (en engelsk och en svenska)
Bästa boken: Anna and the French Kiss, helt klart. En stor kärleksförklaring (recension) till denna bok kommer komma upp, lovar!
Den boken jag gillade minst: Ja, man får väl ta och köra uteslutningsmetoden ;) Den bästa hämnden är mitt svar! :)
Antal lästa sidor: ynka 513 s :P
Tjockaste boken: Anna and the French Kiss
Antal bokrecensioner: 1, ett steg i rätt riktning!
Antal inlägg: 11, jag börjar ta mig uppåt igen men kommer nog stanna här omkring :)
Övrigt:
Måndens favorit mening/text/citat: "You weren't alone asshole!" -Anna and the French Kiss s278

 Temat i Maj
Temat blir..... Engelska böcker :D ska läsa så många engelska böcker jag bara kan :D dock är jag rädd att en och annan bok på svenska kommer glida in men det tar jag inget extra för ;)

Utmaningen i Maj
Humm, vill inte ha någon utmaning med läsningen. Det får bli att jag ska försöka skriva minst 5 bokrecensioner denna månad! :) Good Luck.... to me!

Du vet väl förresten att du kan hålla koll på min läsning till höger under fliken SIDOR :) uppdaterar så fort en bok är utläst och då är det bara att fråga på :)
lusseboken@hotmail.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar