6 maj 2012

Signeringen av Eld

"WIEEEE!!!!!" *Studs, studs, studs* "WIIIEEEEE!!!!" *STUDS! STUDS! STUDS!*

^Det där var jag minuterna innan jag, Lucy och Cornelia hamnade först i kön till signeringen av Eld på Marieberg köpcentrum, Örebro.
Gud vad häftigt att jag fick träffa dem äntligen! (Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren) Egentligen skulle jag sätt dem redan den 13:e april då bibliotekarien på min skola tog med oss på bokmässan där vi skulle få träffa dem, dock blev jag magsjuk dagen innan :(( Jag fick i alla fall en autograf för mina underbara vänner Lucy och Ilona bad dem skriva en åt mig (Kolla bild längre ner) Mats och Sara kände igen Cornelia och Lucy sen sist och när Cornelia nämnde att jag dem skrivit en lapp till mig som sjuk kom dem ihåg mig med!! :D
Trodde där jag låg och spydde att jag missat min chans men Wola! :D

pic.twitter.com/Qvot628n
Från Vänster: Emma, Mats, Lucy, Sara :D (Första bilden jag satt still på)

Jag har bara läst Cirkeln hittills och idag köpte jag Eld i samband med signeringen. Men gud vad trevliga Mats och Sara är ! :D Det stod inga bakom oss så vi stod och pratade med dem ett bra tag tills någon annan kom för att få sin bok signerad :D
När man köpte Eld fick man också en bokpåse och en pin (Jag fick två) (Se bilder nedan) :D



Det här var allt "Eld" relaterat jag kom hem med idag :D
De två pin jag fick :D
Vi gick förbi bokia flera gånger efter signeringen och efter den tredje gick Sara ut och frågade om vi fått några pin :D Vi var kvar ock vinkade av dem sen innan dem åkte :) Jag hade fått med en i påsen men de andra hade inte fått någon så vi gick in igen och då fick jag min andra :D

Baksidan på bokpåsen! :D

Autografen mina kompisar fixade åt mig när jag var sjuk :D

Kolla vad dem skrivit, det är relaterat till den första dem skrev till mig :D

ELD!!! :D


När nästa bok i serien kommer ut (Nyckeln) och om dem kommer till Örebro ska jag absolut åka dit ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar