2 februari 2012

Läsningen i Januari

Först och främst, HARRY STYLES äger :)<3 ville bara få det ur mig ;) på senaste veckan har jag gått från att inte alls veta vem alla i bandet One Direction var, till att nu vara beroende av Harry Styles som är 1/5 th of One Direction. Eller beroende kan man kanske inte kalla det xD. Men det är i alla fall anledningen till att jag inte läst på hela veckan, och därför lagt upp mindre inlägg.
Här kommer i alla fall resultatet av januari månad!

    Januari 
Antal lästa böcker: 7st (alla svenska) 
Bästa boken: Starcrossed -Helena
Den boken jag gillade minst: Pojkarna
Antal lästa sidor: 2333 s 
Tjockaste boken: Starcrossed -Helena
Antal bokrecensioner: 5 st, kommer komma på fler av böckerna jag läst :)
Antal inlägg: 16
Övrigt: Har nu haft min blogg i nästan en månad :)
Måndens favorit mening/text/citat: Bady you light up my world like noboy else och "No kisses? I'm crushed mate"


Temat på Februari!

OMLÄSNINGAR!! ha ha jag vet, jag har hela tiden sagt att jag ska läsa ena boken hit och dit men nu skjuter jag min kö åt sidan och ska bara läsa om böcker,(så länge det håller)
Nedanför kan du se två serier som jag satsar på att hinna läsa om ;)

Sagan om gudagåvorna (serie på 4st böcker)
Klara (serie på 18st böcker)

Haha, hur sjutton ska jag klara att läsa 22 böcker på en månad när jag bara läste 7 förra månaden ? :O ja du, vänta så får du se ;)

Utmaningen i Februari:
Klara av 22 böcker ;)
minst 20 inlägg,
minst 10 recensioner,
Överleva...

Klicka HÄR för att komma till mina bokrecensioner
Klicka HÄR för att komma till listan över lästa böcker 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar