4 februari 2012

Ny trailer

Nu ska en ny trailer släppts till den bästaste filmen the Hunger Games :D Fast jag hade inte en aning om att det skulle släppas en till... a happy surprise! :)


Den är rätt så kort och jag blir lätt förvirrad över början :/ Ger Katniss härmskrikebroschen till Primrose i början eller vadå? :/ Katniss har ju fått den och hon tar ju sedan med sig den in på arenan, jag fattar inte, någon som har ett svar? jag tycker i alla fall att den första trailern var bättre fast det kan ju ha att gör med att den är längre xD men jaja. Den här är mer ryckig på något sätt, fast den ger mig ändå gåshud som den första.
Ser så himla fram emot att få se filmen !!!! 48 dagar kvar :D

Klicka HÄR om du vill se en exakt nedräkning till 18.30 den 23 mars :)

1 kommentar:

  1. http://mockingjaylovers.blogg.se/2012/february/svar-pa-kommentar.html

    Svaret på min fråga :P

    SvaraRadera