5 februari 2012

Söker bloggar att följa!

Jaa, jag får inte nog!! vill nu börja följa fler bloggar :) följer inte så många nu eftersom jag fortfarande är rätt så ny men det ska det bli ändring på ;) därför kommer jag nu försöka att följa 5 nya bloggar varje vecka i hela Februari. I slutet av Februari kommer jag att länka ALLA bloggar som jag följer i ett inlägg :) Så du kan väl ge mig några tips för står här på ruta ett :(

Kommentera din egen blogg eller någon kompis så kollar jag in dem :)

Klicka HÄR för att komma till min kompis Lucys blogg som är en av dem jag hittills följer :)

3 kommentarer:

  1. Följ jättegärna min! :D

    SvaraRadera
  2. Svar: Tro mig, den tanken fanns i mitt huvud heeela tiden. Som tur är så hade jag faktiskt lagt en filt under för att skydda den från snön, haha. Är väldigt rädd om mina böcker, förstår du :)
    Och tack! :D

    SvaraRadera
  3. Jag har en bokblogg, http://andypandycool.blogg.se/och har dessutom en tävling just nu för tillfället :)

    SvaraRadera