1 mars 2012

BOKREAN på internet!

Ja då har man äntligen beställt böckerna från bokrean :) blev 18 böcker total på 633 kr, har sparat pengar lite här och där för detta tillfälle ;) När det eftertraktade paket äntligen anländer ska jag lägga upp hela listan plus pris men just nu måste jag förbereda mig inför vårens händelse..... NATTLANDBANDYN :) ja, det är innebandy på natten ;) varje år håller vår skola en gång i mars en "turnering" klasserna emellan i innebandy där man får anmäla sin klass :) det är uppdelat i tjejer och killar men vår klass fick tyvärr inte ihop tillräckligt många killar som ville delta så de TVÅ som ändå tog sig i kragen och ställde upp i en annan klass bör få en applåd :D (klappa händerna)
Under hela nattlandbandyn ska varje klass vara utklädda till något, vi ska vara Barbie :D haha fånigt? det är ju meningen att man ska bjuda på sig själv ;) Ha det bra!

Månadsuppdateringen kommer komma någon gång på söndag är upptagen fram tills dess :)

3 kommentarer:

  1. Ska bli gryymt kul, go us! :D

    SvaraRadera
  2. Svar: Vad kul att du gillar Där drömmar blir till. Då ska jag försöka läsa den snart. Jag blev lite nyfiken på din omläsningsmånad? Är det en månad då du bara läser om böcker? Vad härligt i så fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, men hann dock inte läsa den innan månadens slut :( men tack vare att den står i min bokhylla ska jag läsa den i april när jag ska ha min "läsa egna böcker" månad :)

      Radera