10 mars 2012

Läsning i Februari

Jag ska med tungt hjärta säga att jag faktiskt inte klarade av någon av mina utmaningar den här månaden och anledningen är väldigt enkel.... jag glömde bort att jag hade några utmaningar över huvudtaget :O jaja, shit happens, jag höll mig i alla fall till temat och det är alltid något :)

   Februari
Antal lästa böcker: 20st (alla svenska) 
Bästa boken:
Någon av böckerna i Klara serien
Den boken jag gillade minst:
Båda de böckerna jag läste i Sagan om Gudagåvorna. (lika dåliga!)
Antal lästa sidor:
3189 s 
Tjockaste boken:
Drakens ö
Antal bokrecensioner:
0st skäms över att skriva det :( 
Antal inlägg:
12
Övrigt:
Har nu haft denna blogg i omkring två månader nu :) Jag har i februari slarvat med inlägg, recensioner, uppdateringar och mycket annat. Skärpning Emma!!! (säger mitt schizofrena jag)

 Temat i Mars!
HUNGERSPELEN!!!! som ni säkert alla vet så är det premiär av the Hunger Games den 23 mars! :D och eftersom jag knappast kommer kunna vara tillräckligt fokuserad för att kunna läsa andra böcker så kommer temat bli Hungerspelen :) jag ska läsa om alla tre böckerna, uppdatera lite annat smått och gott om hungerspelen och så vidare. Jag vet att alla ni som gillar Hungerspelen (som jag) redan följer några Hungerspelens bloggar så jag kommer inte förvandlas till en sådan utan jag kommer bara uppdatera lite smått :)

Utmaningen i Mars:
Kommer inte ha någon särskilt utmaning den här månaden :)
Eller jo förresten, jag ska hinna läsa alla tre böcker innan premiären och inte dö av iver. Den första är ganska enkel men den andra.... hmm 

PS! haha har aldrig gjort ps förut i ett inlägg :D
PSS! Jag har aldrig gjort pss förut :D
PSSS! Jag har aldrig... haha jag ska sluta xD 

PSSSS! det jag skulle säga var egentligen att om ni undrar varför jag alltid skriver månader med stor bokstav är det inte för att jag inte vet att det skrivs med små bokstäver utan det är för att jag tycker det är så fint med stora :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar