22 januari 2012

Breaking Dawn

Åhh, har nu i en månads tid lyssnat på Breaking Dawn. Den är så superbra! det är med tungt hjärta som jag nu lämnar in den till stadsbiblioteket igen. Känner på mig att jag kommer  få se den igen, har nämligen ställt mig på kö igen x)Kommer förmodligen köpa den annars :)
Titel: Breaking Dawn                       Språk: Engelska
Utgivningsår: 2009                         Typ: CD bok
Längd: ca 20 tim 13 min                                           

Twilight tempted the imagination ...New Moon made readers thirsty for more ...Eclipse turned the saga into a worldwide phenomenon ...And now - the book that everyone has been waiting for ...Breaking Dawn. In the much anticipated fourth book in Stephenie Meyer's love story, questions will be answered and the fate of Bella and Edward will be revealed.
 Ja, har du inte läst någon av böcker, lyssnat på någon av CD böckerna, så tycker jag att du ska göra det promto. Jag ger denna underbara CD bok 10 av 10 hjärtan :)

Vill du köpa CD:n eller några andra böcker, eller bara ta en titt, klicka HÄR eller HÄR :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar