18 januari 2012

Nu drar det igång!

Hellu everybody!! haha driver, det är säkert inte en ända som läser det här första inlägget men om du gör det så grattis! Du läser nu mitt första inlägg :) jag har aldrig bloggat på allvar förut och gör det bara pga av att min kompis Lucy har en bokblogg och ville testa det jag med, ska försöka länka hennes blogg när jag kommer på hur man gör x)
Var du uppmärksam så la du märke till att det här är en bokblogg, så gillar du inte böcker tror jag inte du hittar något intressant här, just the truth -.- Men gillar du böcker så är jag glad att du tog dig tid att läsa ända ner hit :) alltid en början?
Nåja, jag tänker inte rada upp en lista nu över vad jag ska göra och inte göra med min blogg för jag lovar att jag inte skulle hålla mig till den i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar