29 januari 2012

Omläsning på G!

Åh, har så många böcker jag vill läsa för tillfället men har nu valt att så fort jag läst ut boken jag läser för tillfället (Anna and the French Kiss) så ska jag skjuta undan alla andra för ett tag och sikta på en omläsning. Den här gången blir det serien Sagan om gudagåvorna. 
  För ca 3 år sedan köpta jag alla fyra böcker på bokrean det året och började genast läsa. Så klart blev jag genast fast och jag tror att det här var den första serien som fick mig att börja gråta. kommer inte ihåg vilken bok det var som fick fram det för det var som sagt 3 år sedan jag läste dem sist. Jag vet i alla fall att jag älskade dem då och hoppas att jag inte blir besviken den här gången heller. Huvudpersonen är 16 år i sista boken tror jag, så dem borde nog inte varit riktad från början till 11 åringar, så har jag tur så har jag inte växt ifrån dem än.


Del 1
Del 2
Del 4
Del 3

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Är mitt uppe i den för tillfället, bra men inte som jag kommer ihåg den :(

      Radera