18 januari 2012

Dumt gjort!

Jag har gjort något dumt :( jag har satt upp några nyårslöften som jag inte tror jag kommer kunna uppfylla :/ jaja jag får väl försöka? Dem som har med böcker att göra är dem här:

*Läsa 100 böcker på svenska!
*Läsa 10 böcker på engelska!
*Läsa 1 bok på tyska!

Den sista punkten skulle min tyska lärare jubla över men hon vet inte att det bara är en tunn pocket o.O men man måste ju börja någonstans och jag är inte så bra på tyska :(
Om du nu har varit snabb i tanken så har du redan räknat ut att jag måste läsa ut en bok var tredje dag, puh hur ska jag hinna?? vissa fnyser väl bara och tycker att det är väl inget men för mig är det det :/ jaja så kan det gå om man har för höga förhoppningar på sig själv, kommer i alla fall uppdatera lite hur det går :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar