27 januari 2012

Jaja Bloglovin

Jaja, var just inne på bloglovin och var tvungen att gör ett inlägg för att det skulle funka eller något sådant, länken hittar du längst ner :) så eftersom jag ändå skriver tänkte jag uppdatera min lässtatus ;)

Just nu läser jag boken Om jag stannar. Den är bra men hitills har det inte hänt något som gör att jag läser i sträck utan att lägga ifrån mig den men jag satsar på att läsa ut den ikväll eller imorgon, det som passar bäst helt enkelt :) när det är utläst ska jag sedan läsa del två som heter När jag lät dig gå. 
Båda böckerna handlar om Mia. I den första råkar Mias familj ut för en bilolycka (jaja det var väl spännande men det var i början i boken så man "kände" inte Mia då så det var inte lika spännande som det borde varit) och under 24 timmar får man följa tillbaka blickar av Mias liv och ju längre man kommer dess mer vill man att hon ska överleva man får nämligen följa henne utanför hennes kropp. Det är bara hon som kan välja om hon vill tillbaka eller inte. Leva utan sin familj, eller dö med dem.
Del två har jag uppriktigt talat inte någon aning om vad den handlar om för har inte velat läsa baksidan än, rädd för att det ska förstöra från ettan :(

Älskar i alla fall omslagen på de båda böckerna :)

Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar