20 juni 2012

15 år!

Idag. Är. Det. Min. Födelsedag.
Jag tror inte på att bara för att man fyller så förändras man över en natt, det är nog mer så att när man fyller jämför man med förra året och då ''vips!'' så märker man att man har förändrats :)
När jag kollade igenom gamla bilder idag hittade jag mitt skolfoto från 7:an. Vilket är när skolan börjar två år sedan.
Det var inte förrän bilden låg i min hand som det slog mig. På enbart två år har jag förändrats TOTALT till utseendet :o men om mitt sätt har förändrats (till det bättre eller det sämre) kan bara mina kompisar svara på (:

Hittade inte bilden från 7:an på datorn men här är en bild från när jag
var runt 7 år, det är jag till höger. Till vänster står min
bästaste vän Ananda :)<3

Här är jag för 2 månader sen typ (har klippt håret sen dess)


Till och med om du inte "känner" mig måste se en skillnad :)



Jag känner att hela juni månad har jag uppdaterat bloggen rätt så ofta (vilket kan ha att göra med att skolan blev slappare tills den slutade helt) men nu har jag inte skrivit något på 4 dagar. Haha, det är egentligen ingenting från hur lång tid det förut gick mellan varven men jaja :)

1 kommentar: