25 juni 2012

Sommarlån #1

Innan skolan slutade tog jag och mina kompisar flera turer till biblioteket för diverse sommarlån. Samtidigt lånade jag också massa böcker från stadsbiblioteket och här nedan följer nästan alla böcker jag har tänkt att läsa i sommar! :)

Stop Pretending -Sonya Sones
What my mother doesn't know -Sonya Sones
What my Girlfriend doesn't know -Sonya Sones
En sån där vidrig bok där mamman dör -Sonya Sones


Fyra böcker skrivna av Sonya Sones, alla är skrivna på vers och var riktigt bra :) (har läst alla redan, visserligen de två i mitten på svenska)
Sen följer serien om Narnia! Jag har lånat alla på stadsbiblioteket och den ända som saknas här är del två the lion, the witch and the wardrobe men den är jag först i kön på, på stadsbiblioteket :)

The Last Battle -C.S Lewis
The Silver Chair -C.S Lewis
The Voyage of the Dawn Treader -C.S Lewis
Prince Caspian -C.S Lewis
The Horse and His Boy -C.S Lewis
the Magician's Nephew -C.S Lewis


Efter det följer Fallen ängel och dess fortsättning på engelska :) jag försökte läsa serien en gång och tyckte den var skit dålig men efter mycket tjat av mina vänner tänker jag ge den en chans till :)

Hush, Hush -Becca Fitzpatrick
Crescendo -Becca Fitzpatrick
Systrar i jeans serien är en sådan serie som jag alltid tänkt att läsa men aldrig läst så varför inte nu på sommarlovet? :)

Systrar i Jeans -Ann Brashares
Andra Sommaren -Ann Brashares

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar