16 juni 2012

Gladiatorerna!

Hur taggad kan man bli? Okej, kanske lite svårt att svara på. Men tänk dig en supertaggad person och så dubblar du den personen och.... wohla! Där har du mig ^^ Idag bär det av mot Karlstad med mina två underbara vänner Frida och Anna, vi ska se gladiatorerna LIVE :D Vi kommer samlas någon timme innan och fixa plakat att ta med och efteråt kommer vi sova över :D Kul som sjutton kan jag lova att det blir, har laddat min kamera och ska ta tusen kort ^^


För att göra det här inlägget lite bokrelaterat också kommer det här en liten uppdatering angående mina "bokrelaterade" nyårslöften :)

Jag har läst 40 av 100 svenska böcker vilket betyder att jag måste se till att läsa ikapp lite nu under sommaren då jag ligger efter i planeringen.
Jag har läst 4 av 10 engelska böcker och jag är nästan säker på att jag kommer klara av det målet utan tvekan bara nu under sommaren.
Jag har läst 0 av 1 tysk bok men jag har lånat hem en som jag ska försöka läsa när tiden kommer (har ett förvånansvärt späckat schema för att det ska vara sommarlov)

Tack och hej från en taggad tjej! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar