7 juni 2012

Tecknad film!

Fantastiskt! Absolut fantastiskt att alla i tecknade filmer tänker personerna i fråga på giftermål så fort man ser någon. Här om dagen såg jag två tecknade filmer som jag också sett när jag var liten (man måste ju färska upp minnet) filmerna var i alla fall Anastasi och Aladdin. Så fort Demitry får reda på vem Anastasi är så säger han något i stil med "Prinsessor gifter sig inte med kökspojkar"

Varning för spoiler! (och dålig kvalite + ljud) se vid --> 0.45 sek



Sen kommer vi till Aladdin, redan efter 25 minuter in i filmen säger han "Hon måste gifta sig med en prins, hon förtjänar en prins" och blablabla

Varning för spoiler och annat konstigt, börja se vid minut 11!


Det här klippet är lite konstigt med andra saker inblandat men vid minut 11 och någon minuter framåt ser du var jag menar! (sen kommer något konstigt jag inte vet vad det är, jaja det var den ända videon med den repliken jag letade efter som jag kunde hitta)

Vet inte om det är gullig eller sorgligt, en sak är säkert, det är tecknat! Fast det är så skönt att se på tecknad film, man behöver inte tänka riktigt. Det är inte så att om man missar fem minuter mitt i så fattar man inte resten av filmen som det kan vara på mer "avancerade" filmer. Förresten så älskar jag lyckliga slut :D är man på ett segt humör passar alltid tecknat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar