5 juni 2012

Läsning i Maj

Ja då var det ju det här med temat....  Temat blir..... Engelska böcker :D ska läsa så många engelska böcker jag bara kan :D dock är jag rädd att en och annan bok på svenska kommer glida in men det tar jag inget extra för ;)
Jaha, så skrev jag inför den här månaden, hmm har jag lyckats? en och annan bok på svenska? säg i stället alla utan två på svenska! Mitt mål var också att skriva 5 recensioner. Svaret är i alla fall nej, jag har inte lyckats. Och eftersom jag hela tiden glömmer bort mina mål och inte håller mig till temat kommer jag nu under sommaren ta bort allt vad mål och teman heter! Jag ska helt enkelt bara göra det jag är bäst på, låta bli att tänka och bara läsa!

  Maj

Antal lästa böcker: 6 stycken varav 2 på engelska (haha så mycket för min engelska månad)
Bästa boken: Måste nog ta och säga Beastly (en av de engelska) gillade den skarpt och förälskade mig i historien, :)
Den boken jag gillade minst: Tyvärr måste jag nog säga Förföljaren av Magnus Nordin, den var lite seg och jag tycker inte att den är så speciellt läskig eller spännande som den påstås vara, mina förväntningar var för höga med andra ord.
Antal lästa sidor: 1444 s
Tjockaste boken: Beastly, den var så bra :)
Antal bokrecensioner:  enbart 1 :$ men nu när sommarlovet nalkas så lär det bli många fler hoppas jag :)
Antal inlägg: 11 st, känner att jag har hållit mig där ett tag nu, men det lär nog bli fler nu under sommaren :D


Utan varken tema eller mål tror jag att juni månad kommer slå rekord i inlägg och recensioner, jag vet inte hur det blir med läs rekord men inte långt ifrån får man hoppas :)


Lästa böcker i Maj månad ^^

    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar