2 juni 2012

Läsningsstatus + En kort fråga

Ja då kommer ett sådant här klassiskt inlägg med den nuvarande läsningsstatusen, var ett tag sedan!
Hade tänkt att kombinera den med sammanfattningen av maj månad men jag kände för att skuta upp det inlägget i bara några dagar ;) (Jag är busig)

Under den senaste veckorna har jag knappt varit inne på twitter, facebook eller bloggen särskilt mycket, och ännu mindre har jag läst. En stor anledning är skolan, på senaste tid är det som om lärarna upptäckt att tiden börjar rinna ut för att plåga oss så de späckade veckorna med massor av plugg *Suck*
Men nu är det helg och jag fokuserar på läsningen för en gångs skull! Tyvärr kommer min läsningsbubbla spricka omgående då vi har två "prov" till denna vecka, glosor som ska tränas på och en inlämningsuppgift som ska lämnas in, än en gång *Suck!*

Men nu till läsningen, på senare tid börjar läsningssinnena att kicka igång igen efter en trög vinter och seg vår. Sommarlovet nalkas!

På bara några dagar har jag läst ut: Vad mina vänner inte vet, Vad min flickvän inte vet, Gossip Girl (del 1) och En bit av mig fattas.






Hade egentligen tänkt att skriva några recensioner nu men får se hur det blir med det, är så uppslukad av allt läsande. Frågan är, vilken bok ska jag läsa härnäst?

 
The Magician's Nephew som är första delen i serien The Chronicles of Narnia (Narnia)

eller

 
Godnatt mister Tom ?

4 kommentarer:

  1. Usch, tufft val. Personligen tycker jag godnatt mister tom, den e super bra =)

    SvaraRadera
  2. Godnatt mister Tom! ^^

    SvaraRadera
  3. GODNATT MISTER TOOOOOOOOOM!❤

    SvaraRadera
  4. Gotnatt mister Tom får det bli :)

    SvaraRadera