21 juli 2012

Favorit Citat!

 
When I was born I was so surprised, I didn't talk for a year and a half...

I'm not afraid to die, I just don't want to be there when it happens...

A real friend is someone who walks in when the rest of the worlds walks out...

Only a fool learns from his own mistakes, the wise man learns from the mistakes of others...

Anyone who never has made a mistake has never tried anything new...


En liten samling av mina favorit citat ^^                                                                                      

4 kommentarer:

  1. Svar: Nej jag har inte tänkt att publicera den på bloggen :)

    Haha mitt minne är inte heller det bästa, bara när det gäller saker jag vill komma ihåg ;)

    Det är bra det! Jag tjatar lite på alla jag känner så att de ska läsa den känns det som ;)

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag har läst några av hennes böcker men inte alla, ska se om jag kan komma ihåg alla jag har läst: syskonkärlek (min favorit), expert på att rodna, bara inte du, flyga högt, som jag vill vara. Tror det var alla, jag gillar alla väldigt mycket, men kan tycka att de är lite likadana. De handlar ju om olika saker, men alla är ändå väldigt lika. De är väldigt bra iaf, så jag tycker du borde läsa dem!:)

    SvaraRadera
  3. SV: Haha, samma här. Jag har inte hunnit läsa någonting ännu :/ Mina favorit berg-och-dalbanor är helt klart Balder, Kanonen, Uppsvinget och Lisebergsbanan :D Vilka är dina favoriter? :)

    SvaraRadera
  4. hej söta du!
    nu har jag FRÅGESTUND I BLOGGEN!
    ställ gärna en eller flera frågor, svarar på exakt allt & självklart får du en länkning i min blogg om du frågar något :)
    http://martinaolsson.myshowroom.se/17610/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d-2/

    SvaraRadera