18 juli 2012

Visste du att?

Visste du att...

...jag har världens sämsta humor?
...jag älskar ovanliga ord?
...jag ibland kan tycka att läsa är det roligaste som finns medan jag ibland tycker att det är rena öken?
...jag älskar glass?
...bananmuffins är enligt mig de godaste muffins som finns?
...jag tycker saker blir tråkigare när jag måste göra dem?
...jag älskar att spela fotboll?
...mina favoritämnen är engelska och idrott?
...jag tycker att böcker som är slitna av ålder är charmiga men ogillar skarpt nya böcker som är trasiga?
...en av mina favoritserier är vänner?
...en annan är One Tree Hill?
...en tredje är Grey's Anatomy?
...jag älskar att låna jättemånga böcker på biblioteket samtidigt?
...jag för det mesta läser pocketböcker?
...jag har aldrig skickat efter ett recension ex?

Nu har jag haft bloggen ett tag och jag tyckte det var dags att ni lärde känna mig lite :)

5 kommentarer:

  1. Jag tror inte jag visste något av det du har skrivit upp... Trevligt att lära känna dig :D

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag med :D

    Haha, många saker av det du skrivit passar in på mig också :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Tack! Pennorna är köpta på Gallerix för 69:-/st och det man ritar går att ta bort med vanligt sminkborttagningsmedel eller bara i duschen. Kul att du hittade till min blogg förresten ;-)

    SvaraRadera
  4. Vänner <3 Köpte boxen för någon månad sen och har kollat igenom alla avsnitt och älskar serien! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har sätt alla avsnitt tusen gånger, älskar verkligen den serien :DD

      Radera