17 juli 2012

Läsning i Juni

Vad kan jag säga? Minnet svek mig! Men här kommer summeringen av läsningen i juni, 17 dagar senare ;)

  Juni
Antal lästa böcker: 6 st var av 2 på engelska 
Bästa boken: Eftersom jag klämde in THG på engelska under juni månads läsning skulle jag ljuga om jag sa någon annan än den ;)  
Den boken jag gillade minst: En bit av mig fattas. Kan inte säga någon annan, den var faktiskt trist och kan inte förstå att jag egentligen läste ut den :/ 
Antal lästa sidor: 1631s  
Tjockaste boken: The (lovely) Hunger Games! :D 
Antal bokrecensioner:  Bara 1 :) 
Antal inlägg: Jag har slagit inläggs rekord och kan stolt säga 19 st :)

Eftersom det redan är långt in på juli kommer jag inte ihåg några specifika detaljer angående juni månads läsning (vilket kan ha och göra med 3 veckors läsning uppehåll) För tillfället har jag bara läst 3 böcker i juli och är rädd för att det på sin höjd blir 3 till :(

 Böcker lästa i juni månad! ^^
 
 

2 kommentarer:

  1. Svar: Javisst gör så du! Det var inte min idé, jag har sett massa andra bokbloggare göra så, och ja, det är väldigt smart :)

    SvaraRadera