13 juli 2012

Nytt i bokhyllan!

Har läst en bok på tre veckor. EN!!! Jag är chockad jag med tro mig. Men en ändring ska ske! Jag ska börja med att läsa ut pojken i randig pyamas som jag har hållit på och läsa sen den första veckan på lägret. Sen är det bara att börja beta av den långa listan med böcker som väntar :)

När jag kom hem från Konfalägret möttes jag av en underbar syn. På skrivbordet låg ett paket. Ett paket från adlibris för att förtydliga. Där i låg tre mycket efterlängtade böcker. Förhoppningsvis kommer de att kicka igång läsarsinnet!





3 kommentarer:

  1. Det brukar för det mesta hjälpa med nya böcker (speciellt efterlängtade) när det går lite trögt :)

    Svar: Haha tack gånger 1000 då!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det hjälper med nya böcker, det brukar det i alla fall göra för mig :) Åh, de där böckerna vill jag med läsa!

    SvaraRadera