9 juli 2012

Sommarlov på riktigt!


Sedan skolan slutade för tre veckor sedan har jag enbart haft ledigt 3 dagar. 3 Hela dagar! Det låter inge vidare kan jag erkänna men jaja.

Första veckan jobbade jag och sen drog jag iväg på konfirmationsläger i två veckor. Jag kom visserligen hem i lördags men eftersom själva konfirmationen ägde rum igår känns det inte som om min ledighet börjar förrän idag. Jippie!!!!! eller...?

Mitt sommarlov startade inte som jag förväntat mig. Efter att inte hunnit läsa på tre veckor tycker man att jag borde vara extremt sugen på det men icke sa nicke! Känner inte det minsta för att läsa för tillfället.
  Inte nog med det, kompisen som jag planerat triljoner saker att göra med ligger hemma i feber :( Så vad ska jag göra nu? Rulla tummarna? *Suck*

Tur att jag har fler kompisar att ringa och tur att sådana saker som tv och dator existerar! Sen har jag också en fotbollsträning ikväll att se fram emot. Okej, jag erkänner, jag har det inte så illa trots allt, men det är så skönt att klaga ibland :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar